środa, 18 marca 2009

Miesięczna przerwa

No i wyszło na to, że poprzednia przerwa w pisaniu na bloga była zapowiedzią większej. Tak się jakoś złożyło, że nałożyło się sporo rzeczy z pracy jak i dość intensywne poznawanie nowych gier, co doprowadziło do chwilowego wyłączenia mojej blogowej aktywności.

Mam nadzieję, że takie przerwy się już nie powtórzą i wrócę do w miarę regularnych wpisów.  W każdym razie materiału do robienia kart i pomocy będzie dużo, bo wpadło mi w ręce mnóstwo nowych gier, a kolekcja rozrosła się naprawdę znacznie. 

Ostatnio udało mi sie zdobyć między innymi planszówkę Age of Conan, która zapowiada się naprawdę świetnie. Co prawda zrobienie kart do niej może być trudne, ponieważ wszystkie karty mają inne grafiki, ale myślałem o przygotowania arkusza z tłumaczeniem poszczególnych kart, co może być wykonalne.

Na razie to tyle, ale już niedługo postaram napisać się więcej, w tym wrażenia z ostatniego Pionka

5 komentarzy:

  1. Pisz, pisz :)

    A jaki jest problem z kartami z Conana? Inny rysunek, czu zupełnie inne tła w poszczególnych kartach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie inne tła w poszczególnych kartach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Na podstawie zdjęć które wiszą na BGG mam pewien pomysł jak można te karty spolszczyć, ale nie wiem czy z wszystkimi tak się da zrobić bo niestety gry nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę Ci podesłać parę kart do testów jak chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli możesz to podeślij po 2-3 karty z każdego rodzaju z największą i najmniejszą ilością tekstu, może to być zeskanowane na raz na jednej stronie.

    OdpowiedzUsuń