poniedziałek, 16 lutego 2009

Powrót do świata żywych

Choróbsko zostało mam nadzieję definitywnie pokonane, a że i pracy zawodowo ciut mniej, postaram się w tym tygodniu troszkę przysiąść do kart, zwłaszcza descentowych. Na całe szczęście, Dzika Mrówka pracuje wytrwale i zrobił naprawdę sporo materiału do Fury of Dracula. Mam nadzieję, że niedługo rezultaty będą gotowe do pobrania i tym samym kolejna spora (i dość popularna) gra Fantasy Flight Games doczeka się polskiej wersji.

Nawiasem mówiąc ostatnimi czasy moja biblioteczka growa wzbogaciła się o całkiem sporo pozycji, między innymi: Phoenicia, Doom, dodatki do Lord of the Rings, czy Robo Rally. Skorzystałem w związku z tym z funkcji BGG pozwalającej na stworzenie spisu własnej kolekcji i przygotowałem taką listę. Jeśli ktoś chce się z nią zapoznać, zapraszam tutaj.

Jak widać materiału do pracy jest sporo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz