poniedziałek, 6 grudnia 2010

Dominujących gatunków ciąg dalszy

Wczoraj wróciłem z Pionka (czyli gliwickiego spotkania z grami planszowymi). Udało się rozegrać kolejną partię w Dominant Species w zacnym gronie (Aga, Ragozd, Zara2stra i moja skromna osoba) i zachwyt nad grą nie maleje - choć sromotnie przegrałem tę rozgrywkę. Gwoli informacji, wygrał Ragozd, tuż przed Agnieszką, a my z Zara2strą niestety daleko z tyłu.

Przy okazji, podczas gry zadebiutowały polskie wersje kart zwierząt, które dzień wcześniej przygotowałem, a dzisiaj udostępniam je do pobrania. Przykładowa karta wygląda tak:


A wszystkie są do pobrania poniżej w jednej paczce dostępnej tutaj.
Nie chciało mi się zbytnio kompresować, więc całość ma około 12 MB, ale przy obecnie dostępnych łączach nie powinien to być żaden problem.

Miłej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz