wtorek, 27 stycznia 2009

Plany tłumaczeniowe

Czas mnie mocno goni, bo nagle zwaliło się sporo pracy, ale szybciutko napiszę, jakie mam plany tłumaczeniowe na najbliższą przyszłość:

Na pierwszy ogień idzie Descent:
- karty postaci do Tomb of Ice. W zasadzie gotowe. Powinnienem je udostępnić w tym tygodniu.
- karty podstępu hegemona. Jest szansa na ten tydzień, ale głowy nie daję :) Wszystko jest przetłumaczone już, ale edycja 88 kart trochę jednak trwa.
- karty skarbów. Oj z tym jest masa zachodu. Samo tłumaczenie może nie jest pracochłonne, za to edycja to koszmar i masa dziubdziania. Postaram się w lutym skończyć, ale nie obiecuję.
- karty lochów, fabuły i plotek do kampanii Road to Legend. W sumie byłoby mi łatwiej je zrobić niż skarby, ale ogólny consensus jest taki, że lepiej mieć gotową podstawkę, więc zapewne zrobię je później. Obstawiam marzec najwcześniej, ale może jakiś cud się zdarzy i wyrobię się szybciej.

Cosmic Encounter
Tłumaczenie większości zrobił już kolega hobb3, mi pozostało tłumaczenie tekstów tła (takie krótkie opisy u dołu karty rasy) oraz edycja, która jest jednak bardziej skomplikowana niż myślałem. Na razie więc CE idzie na bok. Jednak, aby pokazać, że myślę o projekcie poważnie, wrzucam jedną z wykonanych już kart.


Starcraft: Brood War
Grę powinienem mieć jutro, zobaczę ile komponentów wymaga tłumaczenia i jak skomplikowane są grafiki. Wtedy napiszę pewnie więcej. 

Fury of the Dracula
Kolega Dzika Mrówka zasugerował, że zajmie się czyszczeniem kart, więc sporo pracy by mi odpadło, acz szczerze mówiąc nie patrzyłem jeszcze na ilość samego tekstu. Nie jest to na pewno projekt, którym zajmę się szybko, ale w kolejce dzielnie czeka.

Android
Na razie hen hen w przyszłości. Nie chcę rozgrzebywać zbyt wielu rzeczy na raz i nie kończyć żadnej, więc Android musi uzbroić się w cierpliwość, chyba że zapotrzebowanie społeczne da znać ;)

Takie mam (ambitne dość) plany. Wszelkie sugestie i uwagi mile widziane. 

1 komentarz:

  1. Witam
    Szacunek za pracę jaka wkładasz w tłumaczenie.

    Wytrwałości życzę - i czekam na ukończenie prac nad Descentem

    Jak będziesz w Rzeszowie stawiam browara ;)

    OdpowiedzUsuń